رئیس اداره گاز شهرستان قدس: یکی از اهداف تحول اداری تکریم ارباب رجوع است.
علی رضا فنی پور مدیر عامل شرکت ایمن تاسیسات گستر مدیریت برون بسپار اداره گاز شهرستان قدس در رابطه با تکریم ارباب رجوع بیان کرد: یکی از موضوعاتی که ادارات باید سرلوحه کار خود قرار دهند تکریم ارباب رجوع است چرا که امری مهم بوده و بسیاری از سازمان ها برای این مقوله طرح های متفاوتی ارائه کرده و ستاد هایی برای اجرایی آن تشکیل داده اند، می توان گفت یکی از اهداف تحول اداری، ارتقا و حفظ کرامت مردم است.
وی ادامه داد: سازمان ها و دستگاه های خدماتی برای ارائه خدمات به مردم تشکیل شده اند و کارکنان ادارات و سازمان ها به دلیل ارتباط مستقیم با ارباب رجوع نقش بسیار مهمی دارند و اداراتی که به دنبال مشتری مداری و افزایش رضایت ارباب رجوع هستند باید مهارت های ارتباطی را همراه با ادب در کارکنان خود نهادینه کنند.
فنی پور افزود: مسئولان بابستی بی واسطه با مردم در ارتباط بوده و مشکلات آن ها را از نزدیک بررسی کرده، اداره گاز همانند دیگر ادارات شهرستان قدس تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار داده و اقداماتی در این زمینه در جهت جلب رضایت افرادی که به اداره گاز مراجعه می کنند انجام داده است.
رییس اداره گاز شهرستان قدس گفت: تکریم ارباب رجوع یعنی ارائه خدمات مناسب در کمترین زمان، میتوان این شاخص مهم را به عنوان یکی از مصادیق بارز امر به معروف در نظر گرفت ، اطلاع رسانی به مراجعان نحوه خدمات رسانی، نظر خواهی از مراجعان درباره کیفیت خدمت، چگونکی برخورد کارکنان با ارباب رجوع و انجام درخواست های مراجعه کنندگان در کمترین زمان به بهترین شکل ممکن و … از جمله شاخص های ارزیابی اداره گاز شهرستان قدس در رابطه اصل تکریم ارباب رجوع است.